Vacatures – Hulp gezocht

Het bestuur maakt kenbaar dat er binnen onze IJsvereniging meerdere vacatures zijn. Hoe leuk zou het zijn om alleen of met een groepje gezellige mensen voor een poosje wat van je energie en expertise uit te lenen aan je eigen ijsclub. En we nodigen daarbij vooral ook wat jongere mensen uit om hier eens serieus over na te denken.

Enkele zeer actieve leden hebben als vrijwilliger enige tijd bepaalde functies vervuld en zijn nu weer eens toe aan iets anders. We zijn voor hen dus op zoek naar opvolgers. Kijk wat je kunt doen, of weet je iemand in je omgeving, laat het ons weten. Ze hoeven zelf niet eens lid te zijn van IJsclub VZOD, maar als ze het leuk vinden om wat bijzonders om handen te hebben, we horen het graag.

Lijkt het je interessant om wat bestuurservaring op te doen en leuk om tegelijkertijd een steentje bij te dragen aan je vereniging, kom dan een keer een bestuursvergadering bijwonen; dan kun je geheel vrijblijvend even zien hoe het allemaal werkt en wat je eventueel zou kunnen doen. Hoe vaak krijg je nou de kans om bestuurservaring op te doen?

Hieronder volgen een paar vacatures. Kijk eens of er iets voor je bij is.

Baancommissaris(en)

Leden kascommissieDe kascommissie controleert en doet verslag van alleen de jaarrekening en financiële stukken

Vrijwilligers tijdens ijsdagen

Belangstelling? Mail de voorzitter voorzitter@ijsclubvzodkampen.nl